Word de go-to expert in jouw branche
Bouw in vier dagen tijd de fundering van jouw Supermerk en krijg de zichtbaarheid, klanten en impact die jouw MERK verdient.
Speciaal voor gedreven ondernemers die super aantrekkelijk willen worden voor hun ideale klanten en hierdoor een betere markpositie kunnen claimen!
BYE BYE 13 in een dozijn – HELLO klantmagneet

Om de go-to person in jouw branch te worden, moet je jouw bedrijf uniek positioneren
Het ondernemerslandschap is tegenwoordig totaal veranderd, waar vroeger ‘goed’ zijn in jouw vak het allerbelangrijkste was, zijn tegenwoordig jouw intrinsieke meerwaarde en de zichtbaarheid van jouw merk net zo belangrijk. Om succesvol te kunnen ondernemen, moet je vroeg of laat gaan nadenken over jouw unieke MERK. Ik heb de Brand Intensive speciaal ontwikkeld voor ondernemers die:
Picture this: hoe zou het zijn als jouw bedrijf de Starbucks onder de koffies was?
Of je nu wel of niet van koffie houdt en wel of niet fan bent van Starbucks – bijna iedereen kent het merk. Het merk is als het ware verankerd in ons brein en dat is 100% BRANDING. Je kunt branding zien als een tool om jouw ondernemersreis leuker en makkelijker te maken. Als je namelijk een sterk merk hebt, wordt verkopen een stuk eenvoudiger en zul je sneller als de EXPERT in jouw vakgebied worden gezien. Of je nu een online programma verkoopt of een yogastudio runt – het ontwikkelen van een sterk merk is essentieel.
Branding gaat niet alleen over jouw logo, website en huisstijl. Dit zijn zeker belangrijke onderdelen, maar branding gaat over zo veel meer! In deze vierdaagse Brand Intensive neem ik jou mee op reis in de wereld van branding.
Een Supermerk is inspirerend, tijdloos & maakt impact
Een goede branding levert jou de volgende voordelen op:
Ja, ik wil meer omzet, klanten en fans!
Ik heb zin om AAN mijn bedrijf te werken i.p.v. IN mijn bedrijf.
Ik doe mee met de
Brand Intensive!
Vier dagen lang jezelf onderdompelen
in jouw MERK
Dag 1: Jouw unieke positionering
Is jouw merk een H&M’tje of een Louis Vuitton? Of ben je liever een Hermes? Het maakt niet uit wat je kiest, zolang je maar een duidelijke marktpositie inneemt. Op dag 1 gaan we aan de slag met jouw unieke positionering. Ik ga je exact leren hoe jij een heldere positionering kiest die het beste aansluit bij jouw ambitie en wensen. Als jouw positionering klopt, is het vele malen makkelijker om superrelevant te zijn voor jouw doelgroep.

Dag 2: Jouw unieke voordeel
Alleen maar vakinhoudelijk goed zijn of een goed product hebben, is niet meer voldoende. Op dag 2 gaan we aan de slag met jouw unieke voordeel: wat maakt jouw product of dienst anders dan het reguliere aanbod? Hoe kun jij jezelf onderscheidend positioneren, zodat potentiële klanten bij jou gaan kopen in plaats van bij jouw concurrent? Intrinsieke meerwaarde koppelen aan jouw bedrijf is vaak de basis van meer verkoop.

Dag 3: Digitaal verleiden

Dag 4: Implementatie Masterclass

Bekijk de video en ontdek meer over de
Brand Intensive
Wat kun je precies verwachten?

Na aankoop direct toegang
De Brand Intensive is te volgen in jouw eigen tempo. Na aankoop krijg je direct toegang tot dag 1 van de Brand Intensive. In de aankomende vier dagen verschijnt er elke dag een nieuwe les. De les neemt ongeveer 15 minuten per dag in beslag.

Inspirerende werkboeken
Bij elke les ontvang je een inspirerend werkboek met een oefening die jou helpt om de content te implementeren.

Implementatie Masterclass
Als afsluiter van de Brand Intensive ontvang je een 60 minuten durende Implementatie Masterclass.
Jouw merksucces zit al in jou! De Brand Intensive
helpt jou om dit te zien.
We gaan niet de standaard ‘ideale klant-oefeningen’ doen. Deze heb je vast al wel eens gedaan. We gaan jouw merk vanuit een andere hoek benaderen. We gaan creativiteit laten stromen, want alle merksucces-ingrediënten heb jij al in huis. Jij bent de GENIUS – ik help je alleen om dit te zien.
Mijn verhaal
Vijf jaar geleden begon mijn eigen Branding Journey and OH MY, what a ride it’s been so far! Gevallen en opgestaan en veel lessen geleerd. Ondernemen is echt een vak apart: naast dat jouw product of dienst inhoudelijk goed moet zijn, moet je ook goed worden in ondernemen. Je kunt nog zo een geweldig product of goede dienst hebben, als jouw positionering niet resoneert met jouw doelgroep worden mensen minder snel klant.
Vijf jaar geleden liep ik rond op een business-borrel, zo een waar iedereen wappert met visitekaartjes en eigenlijk geen oprechte interesse toont in elkaar. Het viel mij op dat elke keer als ik mijzelf voorstelde als: “Hallo, mijn naam is Yoany en ik ben designer. Ik maak websites en huisstijlen”, ik het antwoord kreeg “Oh leuk, dat doet mijn neefje ook” of “Ik heb laatst mijn designer nog gesproken” of “Als ik ooit nog iemand nodig heb, dan stuur ik je wel een mailtje”.
Je voelt hem al aankomen, het netwerken leverde eigenlijk nooit iets op. Sterker nog, ik werd er ontzettend onzeker door. Was de markt niet overvol met designers en websitemakers? Wie zit er nu nog op mij te wachten?
Ik ging me afvragen hoe ik mij anders kon positioneren. Hoe kon ik mij onderscheiden ten opzichte van de concurrentie?
Het antwoord daarop was BRANDING! De eerstvolgende keer dat ik op een business-borrel kwam en iemand mij vroeg wat ik deed, zei ik:
“Ik help ondernemers hun merk digitaal ijzersterk te positioneren met als doel meer klanten aan te kunnen trekken. Ik combineer strategie, design en techniek.”
Dit was voor mij ‘the way to go’. Ik had ontdekt hoe ik mensen kon enthousiasmeren om in ieder geval een gesprek met mij aan te gaan. Ik paste mijn “look and feel” aan, updatete mijn website (echt voor de allerlaatste keer…) en in een mum van tijd wisten mensen mij te vinden.
Mijn missie was geboren: ik help ondernemers met het ontwikkelen van een ijzersterk MERK dat impact maakt en de gewenste resultaten oplevert.