Word de Go-to expert

voor ondernemers die impact willen maken

Een sterk merk bouwen gaat niet over één nacht ijs. Het is een reis van strategie, inzichten en scherpe keuzes maken. Hoe gaan we jouw onderneming positioneren, welke doelgroep hoort daarbij en hoe vertalen we dat naar een goed doordacht visueel concept dat bij jouw merk past? Let’s find out! Uiteraard maken we de reis compleet met werkende, digitale tools die direct leiden tot leads en conversie. Eén ding is zeker: over jouw expertpositie is hierna geen twijfel meer!

hier draait het allemaal om…

Top of mind worden bij klanten en gezien worden als de Go-to Expert 

 Om echt impact te kunnen maken, moet je onderscheidend zijn. Een mooi logo en een mooie website zijn tegenwoordig niet meer genoeg! Je moet de harten veroveren van potentiële klanten en mensen moeten graag jouw product of dienst willen kopen. Jouw Brand moet gaan leven in het hart van jouw potentiële klant. Jouw merk is meer dan enkel een product of dienst – het is een movement; het betekent meer! Het Brand Experttraject  is voor gedreven ondernemers met grote ambitie. Wil je meer impact, verkoop, volgers en fans? Dan is dit het traject voor jou!

De voordelen van Merkwaardig zijn:

Je weet exact waar jouw merk voor staat: nooit meer onzeker zijn over jouw marketing en positionering. Een heldere merkstrategie biedt rust en zekerheid, je bent trots op je website en uitstraling.

Verkoop- en salesprocessen worden versimpeld. Waarom? Omdat potentiële kopers al fan zijn! Een heldere branding zorgt ervoor dat jouw potentiële klanten al zijn aangehaakt bij jouw product of dienst.

Door herkenbaar en consistent in beeld te zijn, trek je de aandacht van jouw potentiële klanten. In plaats van 13 in een dozijn, val je ineens op en zal een potentiële klant eerder zijn geneigd om een gesprek aan te vragen, een product af te nemen, je te boeken, etc.

Jouw bedrijf zal sneller kunnen groeien omdat je, simpel gezegd, eerder opvalt en aantrekkelijker bent en klanten eerder voor jouw product of dienst kiezen.

Herken jij jezelf hierin

1 Het is tijd voor meer...

Je voelt dat je iets moet doen met jouw branding. Je bent al enige tijd flink aan de weg aan het timmeren. Je hebt jouw eerste successen behaald, maar nu is het tijd om de volgende stap te gaan zetten. Het is tijd om over jouw MERK na te gaan denken. Je hebt waarschijnlijk al een basis-branding: je hebt jouw doelgroep redelijk voor ogen, je hebt ooit een website laten bouwen en je hebt een logo laten maken. Maar je vraagt jezelf vaak af: “Hoe kan ik meer klanten aantrekken?” en “Hoe kan ik sneller groeien met mijn bedrijf.

2 Jij hebt grote ambitie

Naast de drukte van jouw bedrijf heb je ook een druk gezinsleven, tijd om AAN jouw bedrijf te werken in plaats van IN jouw bedrijf is schaars. Je ziet ook vaak door de bomen het bos niet meer. Welke marketingstrategie is nu de juiste? Je hebt al meerdere gratis weggevers gedownload, maar jouw momentum is nog niet gekomen. Welke stappen moet jij als eerste zetten om een MERK te bouwen dat de impact heeft die jij graag wilt? Je verlangt naar een helder plan dat makkelijk implementeerbaar is en dat jou succes gaat opleveren.

Maar hoe pak je dit aan

Je piekert met regelmaat over jouw website, freebie en doelgroep en hebt inmiddels al vaak dingen aangepast. Je voelt je af en toe zelfs gefrustreerd, want je weet dat jij de kennis al in je hebt zitten – het komt er alleen nog niet helemaal uit. De keuzes die je moet maken m.b.t. het ontwikkelen van jouw MERK voelen voor jou soms aan als een strop. Wat is de juiste keuze? Voor welke doelgroep ga ik kiezen? Welke gratis weggever ga ik maken? Word het een E-book of een videoserie? Welke branding-kleuren passen nu echt bij mij? Ga ik voor okergeel of toch voor roze? Ga ik adverteren op Instagram of kan ik beter een Facebook community gaan starten?

4 Upgrade je merk

Je hebt al behoorlijk wat tijd besteed aan jouw website en socialmediakanalen, maar het is nog steeds niet hoe jij het voor ogen hebt.. Het voelt nog niet On-Brand, jouw huidige merk vertegenwoordigt jou nog niet. Je bent een beetje uit je visuele jasje gegroeid. Je belooft jezelf en je partner dat het nu toch echt de laatste keer is dat je de website gaat aanpassen. Je website is nu ECHT AF! Maar toch ben je er niet 100% trots op, want ergens voel je dat het nog niet kloppend is. Het is tijd om aan de slag te gaan met jouw branding.

Denk jij nu
“Oh dear that’s me”

 

Dan is het tijd om aan de slag te gaan met jouw branding.  Droom je ervan met meer zelfvertrouwen te ondernemen en dat het doorwerkt in je hele bedrijf? Dan is een goede branding noodzakelijk. Want dan zorg je ervoor dat klanten je herkennen en dat ze zich tot je aangetrokken voelen. Sales voelt niet langer moeizaam, maar leuk! Eén van onze klanten kreeg via haar website een klant “want het zag er zo mooi uit”. Deze klant deed bij haar een investering van 10.000 euro, dus die nieuwe website & branding was al heel snel dubbel en dwars terugverdiend.

Dit is wat jij nodig hebt.

Elk merk & bedrijf is uniek en daarom is het Expert Brand traject  100% op maat gemaakt. De basis van het ontwikkelen van een Supermerk is echter universeel. Het is een bewezen strategie, gebaseerd op het Superfanmodel. Wij geloven er namelijk in dat elk merk een uniek verhaal moet hebben, doordrenkt met PURPOSE. Pas dan kun je de harten verleiden van jouw potentiële klanten. Het Expert Brand traject bestaat uit drie onderdelen.

Branding Essentials

In het eerste onderdeel genaamd “Branding Essentials” gaan we aan de slag met de fundering van jouw merk.
We ontwikkelen onder andere:

Lees meer

Jouw doel, missie en visie.
Jouw unieke positionering.
Jouw onderscheidende vermogen.
Jouw marktpositionering
De reis van jouw klant.
Jouw meeslepende marketingboodschap.

Brand Expressions

Een foto vertelt jou meer dan duizend woorden. In het tweede onderdeel genaamd “Branding Expressions” ontwikkelen wij een herkenbaar visueel concept uitgewerkt op digitale media. We ontwikkelen onder andere:

Lees meer

Een passende huisstijl, bestaande uit: logo, kleurenpallet, iconen, vormen en fonts.
Een digitaal Brand boek, zodat je altijd de richtlijnen van jouw merk kunt volgen.
Social media visuals, zodat jouw merk direct herkenbaar in beeld komt. Deze visuals zijn te bewerken in Canva.
Een gratis weggever in de vorm van een E-book of whitepaper.

 

Online Essentials

In het derde onderdeel genaamd “Online Vertaling” ontwikkelen wij alle elementen die je nodig hebt om digitaal jouw klanten te verleiden. We ontwikkelen onder andere:

Lees meer

Een conversiewebsite inclusief blogmodule, contactformulieren en uniek opgemaakte pagina’s. De website word gebouwd in WordPress.
Inrichting van jouw sales funnel.
We redigeren jouw geschreven webteksten en maken deze SEO-proof.

 Na afloop van het traject krijg je toegang tot de Superfan academy hierin vind je handige tutorials die jou helpen om je website te beheren.

* Het is mogelijk om dit pakket aan te vullen met een webshop, online academie en/of boekingsysteem.

 

Laat je verrassen door wat er voor jou mogelijk is

Boek een digitaal bakkie koffie of bel direct!

Laat je inspireren door onze Superfans

We kunnen zelf wel vertellen dat we net dat stapje extra zetten en dat we pas tevreden zijn als jij dat ook bent. Dat we innovatief zijn en onderscheidende, converterende websites maken. Of dat we transparant handelen, betrouwbaar zijn en écht meedenken met jou. Maar het is veel slimmer om de ondernemers die jou voorgingen aan het woord te laten.

Het is eigenlijk niet normaal wat er allemaal is gebeurd sinds Yoany mijn nieuwe branding en website heeft gemaakt. Elke week krijg ik nog berichtjes van potentiële klanten die, vooral omdat mijn website hen zo aansprak, een kennismakings-call hebben geboekt. Binnen een week nadat de nieuwe website live stond, had ik mijn investering al terug verdiend. En wat ik zo fijn vind aan Yoany: zij is een echte professional. Ze houdt zich aan alle afspraken en deadlines en ze werkt supersnel. Als je denkt dat je geld bespaart door je website door een goedkope amateur te laten maken… Think again!

Suzanne Beukema

Mijn merk was op Instagram al goed zichtbaar, alleen de uitstraling van mijn webshop was niet passend. Er ontbraken ook vele technische functies in mijn webshop, waardoor de shop mij veel tijd koste. Ik heb mijn hele branding en webshop opnieuw laten ontwikkelen door Superfan Factory. Ik ben enorm blij dat ik deze stap heb gezet, omdat het mij enorm veel heeft opgeleverd. Ik word nu vaak gebeld door bedrijven die een offerte willen en dit allemaal op basis van mijn website.

Mila Pastel Thema Event

Via Instagram verliefd geworden op de stijl van Superfan Factory. Nu, vijf maanden later, heeft zij onze “look and feel” weten te vertalen naar wat uiteindelijk onze missie en visie is. In drie woorden: we are Superfan! Ik raad iedere ondernemer aan haar branding uit handen te geven, want Yoany weet nog beter wat jij wilt dan jijzelf.

Erica Pool Lifestyle Business Club

Yoany is een echte vakvrouw en businesswoman. Branding, zowel strategie als creatie met een creatieve touch, zit haar in het bloed. Zij werkt efficiënt en daadkrachtig aan haar opdrachten en levert resultaat binnen de afgesproken termijn. Haar betrokkenheid en pro-actieve houding zijn een steun in het branding transitieproces. En Yoany is gewoon een hele leuke vrouw om mee te werken.

Petra Brussen Ex Ceo Prenatal

De branding heeft voor eenheid en structuur gezorgd, waardoor ik mij echt kan richten op mijn ‘watermerk’. Het is leuk om te zien dat mensen zo positief reageren op de stijl en site! Heel vaak vragen mensen ook: “Ooh, wie heeft jouw branding gedaan?”. Ik merk dat ik het onderwerp water in een nieuw jasje heb kunnen steken door de prachtige branding.

Elenoor Meijer CEO House of water

Via een businesscoach (Ninke van der Leck) kwam ik bij Yoany van Superfan Factory terecht. Na een vrijblijvend branding-adviesgesprek wist ik meteen dat ik met haar wilde werken. Ik krijg dagelijks complimenten over mijn website en mijn branding. Van mensen die mij kennen, krijg ik te horen dat dit 100% Debbie is en dat was de bedoeling. Mijn doel is om minstens zo bekend te worden als Sonja Bakker.

Debbie Steur 

Bekijk de videoreviews

Maak van jouw bedrijf
een merk met impact

We hebben het Brand expert traject zodanig ingericht dat alle elementen van jouw merk zijn verzorgd. Het is mogelijk om het pakket uit te breiden met de volgende extra’s:

Schrijven van webteksten

Aansprekende teksten zijn erg belangrijk! Laat nu jouw teksten schrijven door één van onze tekstschrijvers.

Beeldbank

Foto’s vertellen het verhaal van jouw merk en mogen niet ontbreken. Boek nu een beeldbankfotoshoot met één van onze aangesloten fotografen.

Techniek op maat

Het is mogelijk om het pakket uit te breiden met een webshop,
E-learning, boekingsysteem of andere technische wensen

Boek nu een Brand Discovery Call en ontdek of dit pakket bij jou past

 

Boek een digitaal bakkie koffie of bel direct!

Share This
Onderscheidend je MERK positioneren... bye bye 13 in een dozijn! Hello MERK met impact.
Meld mij nu aan
Gratis Inspiratie webinar
Start vandaag met je merk!
Plan nu een Brand Discovery call
En ontdek in 30 minuten wat de volgende stap is voor jouw merk!
Ja ik wil een Discovery call
Start vandaag met je merk!
Van onbekend bedrijf naar
Een stap voor stap gids om een merk met impact te bouwen.
Household name
Ja ik wil de gratis gids
100% privacy, ik zal je niet spammen