Brandarchetype:
The Everywoman
De beste manier om het karakter (DNA) van je bedrijf of merk te bepalen en onder woorden te brengen is via brandarchetypen.
Dit zijn twaalf oerkarakters bedacht door de Zwitserse psycholoog Carl Jung die iedereen intuïtief herkent. Ieder archetype heeft zijn eigen waarden, kwaliteiten, doelen en ambities. Je kunt jouw brandarchetype gebruiken als vertrekpunt voor al jouw branduitingen. Het gaat je helpen om een duidelijke herkenbare positionering uit te dragen zowel op je website als op je social media. Bekijk hieronder de video en ontdek alle ins en outs van jouw brandarchetype. Als je naar beneden scrolt op deze pagina ontdek je meer over jouw unieke archetype.


Jouw krachtzin:
You are just like me and i am just like you
Het merk-archetype Everywoman zet het succes van haar klanten altijd boven eigen eer en glorie en excelleert tijdens onzekere tijden. De Everywoman is een rots in de branding en heeft geen moeite met het vinden van het juiste personeel.


Traditioneel

Universeel

Betrouwbaar

Samen
Jouw valkuilen
De belangrijkste uitdaging voor de Everywoman is om de juiste balans te treffen tussen klant en eigen belang. Het archetype moet werken aan langdurige relaties en het opbouwen van vertrouwen.
Jouw kracht
Veel markten en merken hebben de neiging om zich in te delen in ‘luxe’ of ‘goedkope’ segmenten in de veronderstelling dat de middenweg te weinig ruimte laat. Het Everywoman archetype kan goed inspelen op een veranderende markt en kan daarbinnen een sterke positie innemen. Daarnaast wordt dit archetype vaak als stabiel en betrouwbaar ervaren.
Brandkleuren die passen
#DCEDFD
Kleurcode
#d1d2d3
Kleurcode
#CD7D7D
Kleurcode
#EBB8B8
Kleurcode
#93bfc6
Kleurcode
#1e1e1e
Kleurcode
Brand Moodboard

Deel je Brandarchetype in je stories op Instagram en ontvang een ingelijste poster.
Deel je Brandarchetype in je Instagram stories, vertel dat je meedoet met het Empire Brandtraject en krijg jouw Brandarchetype ingelijst op je deurmat. Om het je makkelijk te maken kun je hieronder ( klik op de button) een instastory sjabloon van jouw archetype downloaden. Download de afbeelding naar je computer, verstuur hem naar je telefoon, sla hem op in je fotobibliotheek en laad hem als plaatje in op je story. In het bovenste gedeelte kun jouw tekst plaatsen. Vergeet niet om mij te vermelden @yoany.brandexpert
