fbpx
Meer informatie ... Boek een call

Trots zijn wij op de vele merken en ondernemers waar wij voor hebben mogen werken

Laat je hieronder inspireren

In gesprek met:

Erica Meure Pool – Lifestyle Business Club

 Hoe ben je begonnen met jouw onderneming?

In 2011 ben ik gestart met ondernemerschap en ontmoette veel interessante ondernemers. Ik ben hun verhalen gaan bundelen en gaan delen. Zo ontstond op facebook Lifestyle Business Club.

Het is mijn persoonlijke missie om voor ondernemers een waardevol netwerk op te bouwen. Wij bieden een breed scala aan netwerk evenementen maar altijd in boutique style; met aandacht voor iedere ondernemer.

 

 Wanneer was voor jou het moment om te gaan “branden”

Tot 6 jaar was er geen verdienmodel, daar ik eerst een waardevol netwerk wilde opbouwen. Toen deze de 8,000 aantikte ben ik gestart met een membership. Dat de branding moest passen bij het aanbod, werd toen duidelijk. En gelukkig ontmoette ik Yoany. Er was een basis branding maar dat paste niet meer bij de nieuwe doelstellingen.

 

 

 

Heb je verschil gemerkt m.b.t jouw nieuwe “brand” vs je oude brand

Om de memberships goed te kunnen introduceren, was een rebranding onmisbaar. De nieuwe branding viel op en hierdoor werden mensen aangetrokken!. Ik durf te zeggen dat de Branding een grote bijdrage heeft geleverd m.b.t. het bereiken van  the next level. De community telt inmiddels bijna 10.000 ondernemers!

 

Welk advies wil je een andere ondernemer geven m.b.t. het ontwikkelen van een merk.

Doe goed je huiswerk! Want Superfan heeft die input nodig om het juiste op te leveren. Het is een reis die je samen aangaat! Ook is het belangrijk om de verwachtingen goed af te stemmen. Bij Superfan is de communicatie ontzettend goed waardoor het gehele proces makkelijk verloopt.

Yes ik wil vandaag starten met mijn Brand

Good choice 🙂 Boek direct een “Brand Discovery call” en ontdek in 30 minuten
hoe wij jou kunnen ondersteunen.

In gesprek met:

Elenoor Meijer – World of water

 Hoe ben je begonnen met jouw onderneming?

Wat begon als hobby en een natuurlijke interesse heeft uiteindelijk geresulteerd in World of Water. Wat als er een bedrijf zou zijn die inspireert over de oneindige mogelijkheden van water? Inclusief prachtige producten?

Het is mijn missie is om zoveel mogelijk mensen te mogen te inspireren met de mogelijkheden van water en de vele manieren om ons water te veranderen.

“Water is te veranderen en te programmeren. De kracht van woorden en emoties op ons water is ongelofelijk groot en besef je daarnaast dat jouw eigen lichaam voor ruim 70% uit water bestaat”

 

Wat is jouw grootste probleem/uitdaging?

Focus! Dat is mijn probleem:). Ik wil altijd heel veel waardoor ik vaak veel kanten tegelijk opschiet. Ik wilde gaan branden om herkenning te creëren en samen een strategie neer te zetten welke eenheid zou uitstralen.

 

 

 

Hoe heb je Yoany ontmoet en waarom heb je voor haar gekozen ipv andere agency?

Ik heb Yoany ontmoet bij een business club. Ik had er gelijk een goed gevoel bij. Er gingen nog een aantal maanden voorbij voordat ik echt de keuze heb gemaakt om te gaan branden. Yoany was voor een een logische keuze want ik had van haar inmiddels zoveel mooi werk zien voorbijkomen. De stijl van Superfan sluit naadloos aan bij hetgeen ik graag wil uitdragen met WoW.

 

Heb je een verschil gemerk ten opzichte van jou “oude” branding

Ik heb in een korte tijd al enorm veel verschil gemerkt. Het belangrijkste is dat ik mijzelf veel “steadier” voel in mijn eigen bedrijf. De focus en het pad dat ik heb gekozen is enorm versterkt door de branding. Het logo is voor mij heel belangrijk geweest. De W die Yoany heeft ontwikkeld is zo mooi. Deze komt overal terug en is van groot belang voor de W Bottle die binnenkort op de markt komt. De branding heeft voor eenheid gezorgd en structuur waardoor ik mij echt kan richten op mijn “watermerk”. Het is leuk om te zien dat mensen zo positief reageren op de stijl en site! Heel vaak vragen mensen ook: “Ooooh wie heeft jouw branding gedaan!”. Ik merk dat ik het onderwerp water in een nieuw jasje heb kunnen steken door de prachtige branding.