Meer informatie ... Boek een call

Bedankt voor het aanvragen van de Brand call

In 30 minuten jouw MERK onder de loep

Ik inspireer je graag met een aantal klantcases. Wie beter dan mijn klanten kunnen de impact van Branding vertellen.

Testimonials

Mijn online programma is een daverend succes! Via een businesscoach (Ninke van der Leck) kwam ik bij Yoany van Superfan Factory terecht. Na een vrijblijvend branding-adviesgesprek wist ik meteen dat ik met haar wilde werken. Ik krijg dagelijks complimenten over mijn website en mijn branding. Van mensen die mij kennen, krijg ik te horen dat dit 100% Debbie is en dat was de bedoeling. Mijn doel is om minstens zo bekend te worden als Sonja Bakker.

 

Debbie Steur
Hypnotherapeut

Het is eigenlijk niet normaal wat er allemaal is gebeurd sinds Yoany mijn nieuwe branding en website heeft gemaakt. Elke week krijg ik nog berichtjes van potentiële klanten die, vooral omdat mijn website hen zo aansprak, een kennismakings-call hebben geboekt. Binnen een week nadat de nieuwe website live stond, had ik mijn investering al terug verdiend. En wat ik zo fijn vind aan Yoany: zij is een echte professional. Ze houdt zich aan alle afspraken en deadlines en ze werkt supersnel. Als je denkt dat je geld bespaart door je website door een goedkope amateur te laten maken… Think again!

 

 

Suzanne Beukema
Business mentor

Via instagram verliefd geworden op het style-tje van Superfan Factory. Nu 5 maanden later heeft zij onze look & feel zo weten te vertalen naar wat uiteindelijk onze missie & visie is. In een 3 woorden: we are Superfan Ik raad iedere ondernemer aan haar branding uit handen te geven, want Yoany weet nog beter wat jij wilt dan jijzelf “

 

Erica Meure Pool
Lifestyle Business club

Superfan denkt mee over jouw big picture en weet jouw publiek daar ook in mee te krijgen. Omnichannel is geen mysterie voor Yoany en ze benut dit ook geheel om jouw bedrijf volledig in de schijnwerpers te zetten. Het bereik op al mijn sociale kanalen van mijn bedrijf is binnen korte tijd sky-high gegaan en ik heb nu echt Superfans.

 

Linne van Straten
Arboadvies bureau

Yoany is een echte vakvrouw en business woman. Branding, zowel strategie als creatie met een vrouwelijke touch, zit haar in het bloed. Zij werkt efficiënt en daadkrachtig aan haar opdrachten. Levert resultaat binnen de afgesproken termijn. Haar betrokkenheid en pro-actieve houding zijn een steun in het branding transitieproces. En… Yoany is gewoon een hele leuke vrouw om mee te werken.”

 

Petra Brussen
Ex ceo prenatal

De branding heeft voor eenheid en structuur gezorgd, waardoor ik mij echt kan richten op mijn ‘watermerk’. Het is leuk om te zien dat mensen zo positief reageren op de stijl en site! Heel vaak vragen mensen ook: “Ooh, wie heeft jouw branding gedaan?”. Ik merk dat ik het onderwerp water in een nieuw jasje heb kunnen steken door de prachtige branding.

 

Elenoor Meijer
World of water

“In één gesprek een 10.000 euro product verkocht
door mijn nieuwe branding”

Suzanne Beukema – Business Mentor & Feminine Leadership Expert

“Binnen een week nadat de nieuwe website live stond, had ik mijn investering al terug verdiend.”

Het is eigenlijk niet normaal wat er allemaal is gebeurd sinds Yoany mijn nieuwe branding en website heeft gemaakt. Elke week krijg ik nog berichtjes van potentiële klanten die, vooral omdat mijn website hen zo aansprak, een kennismakings-call hebben geboekt. Binnen een week nadat de nieuwe website live stond, had ik mijn investering al terug verdiend. En wat ik zó fijn vind aan Yoany: zij is een echte professional. Ze houdt zich aan alle afspraken en deadlines en ze werkt supersnel. Als je denkt dat je geld bespaart door je website door een goedkope amateur te laten maken… Think again!

In gesprek met:

Elenoor Meijer – World of water

 Hoe ben je begonnen met jouw onderneming?

Wat begon als hobby en een natuurlijke interesse heeft uiteindelijk geresulteerd in World of Water. Wat als er een bedrijf zou zijn die inspireert over de oneindige mogelijkheden van water? Inclusief prachtige producten?

Het is mijn missie is om zoveel mogelijk mensen te mogen te inspireren met de mogelijkheden van water en de vele manieren om ons water te veranderen.

“Water is te veranderen en te programmeren. De kracht van woorden en emoties op ons water is ongelofelijk groot en besef je daarnaast dat jouw eigen lichaam voor ruim 70% uit water bestaat”

 

Wat is jouw grootste probleem/uitdaging?

Focus! Dat is mijn probleem:). Ik wil altijd heel veel waardoor ik vaak veel kanten tegelijk opschiet. Ik wilde gaan branden om herkenning te creëren en samen een strategie neer te zetten welke eenheid zou uitstralen.

 

 

 

Hoe heb je Yoany ontmoet en waarom heb je voor haar gekozen ipv andere agency?

Ik heb Yoany ontmoet bij een business club. Ik had er gelijk een goed gevoel bij. Er gingen nog een aantal maanden voorbij voordat ik echt de keuze heb gemaakt om te gaan branden. Yoany was voor een een logische keuze want ik had van haar inmiddels zoveel mooi werk zien voorbijkomen. De stijl van Superfan sluit naadloos aan bij hetgeen ik graag wil uitdragen met WoW.

 

Heb je een verschil gemerk ten opzichte van jouw “oude” branding

Ik heb in een korte tijd al enorm veel verschil gemerkt. Het belangrijkste is dat ik mijzelf veel “steadier” voel in mijn eigen bedrijf. De focus en het pad dat ik heb gekozen is enorm versterkt door de branding. Het logo is voor mij heel belangrijk geweest. De W die Yoany heeft ontwikkeld is zo mooi. Deze komt overal terug en is van groot belang voor de W Bottle die binnenkort op de markt komt. De branding heeft voor eenheid gezorgd en structuur waardoor ik mij echt kan richten op mijn “watermerk”. Het is leuk om te zien dat mensen zo positief reageren op de stijl en site! Heel vaak vragen mensen ook: “Ooooh wie heeft jouw branding gedaan!”. Ik merk dat ik het onderwerp water in een nieuw jasje heb kunnen steken door de prachtige branding.

 

In gesprek met:

Erica Meure Pool – Lifestyle Business Club

 Hoe ben je begonnen met jouw onderneming?

In 2011 ben ik gestart met ondernemerschap en ontmoette veel interessante ondernemers. Ik ben hun verhalen gaan bundelen en gaan delen. Zo ontstond op facebook Lifestyle Business Club.

Het is mijn persoonlijke missie om voor ondernemers een waardevol netwerk op te bouwen. Wij bieden een breed scala aan netwerk evenementen maar altijd in boutique style; met aandacht voor iedere ondernemer.

 

 Wanneer was voor jou het moment om te gaan “branden”

Tot 6 jaar was er geen verdienmodel, daar ik eerst een waardevol netwerk wilde opbouwen. Toen deze de 8,000 aantikte ben ik gestart met een membership. Dat de branding moest passen bij het aanbod, werd toen duidelijk. En gelukkig ontmoette ik Yoany. Er was een basis branding maar dat paste niet meer bij de nieuwe doelstellingen.

 

 

 

Heb je verschil gemerkt m.b.t jouw nieuwe “brand” vs je oude brand

Om de memberships goed te kunnen introduceren, was een rebranding onmisbaar. De nieuwe branding viel op en hierdoor werden mensen aangetrokken!. Ik durf te zeggen dat de Branding een grote bijdrage heeft geleverd m.b.t. het bereiken van  the next level. De community telt inmiddels bijna 10.000 ondernemers!

 

Welk advies wil je een andere ondernemer geven m.b.t. het ontwikkelen van een merk.

Doe goed je huiswerk! Want Superfan heeft die input nodig om het juiste op te leveren. Het is een reis die je samen aangaat! Ook is het belangrijk om de verwachtingen goed af te stemmen. Bij Superfan is de communicatie ontzettend goed waardoor het gehele proces makkelijk verloopt.

 Yoany is een echte vakvrouw en business woman. Branding, zowel strategie als creatie met een vrouwelijke touch, zit haar in het bloed. Zij werkt efficiënt en daadkrachtig aan haar opdrachten. Levert resultaat binnen de afgesproken termijn. Haar betrokkenheid en pro-actieve houding zijn een steun in het branding transitieproces. En… Yoany is gewoon een hele leuke vrouw om mee te werken.”

Petra Brussen – Ex CEO Prenatal

In gesprek met:

Debbie Steur – Blijvend slank

Wat is jouw missie?

Mijn missie is om zo veel mogelijk mensen te helpen hun ideale gewicht en lichaamsvorm te behalen maar dan zonder dieet. Dieten werkt namelijk niet op de lange termijn. Afvallen heeft natuurlijk te maken met de hoeveelheid die je eet en hoe veel je beweegt. Maar 80% speelt zich af in jouw hersenen.

 

Een virtuele maagband… wat is dit eigelijk?

Een virtuele maagband kun je zien als een echt werkende maagband maar dan zonder de negatieve bijwerkingen en eventuele complicaties. Alle voordelen van een echte maagband maar niet de negatieve kanten. Ideaal toch?De maagband wordt op diep onbewust niveau geplaatst. De sessies in mijn programma zorgen er voor dat jouw brein in een diepe staat van ontspanning gaat.

Waarom ben je gaan Branden

Het programma was een succes in mijn praktijk alleen ik merkte dat veel mensen sceptisch zijn over hypnotherapie – Daarom wilde ik het zo laagdrempelig mogelijk maken. Ik dacht, als mensen mij zien, dan zien ze een nuchtere en spontane meid. Ik wist dus dat ik mijn naam voor mijn bedrijf wilde gebruiken alleen ik wilde dit wel echt goed doen.

Via een businesscoach (Ninke van der Leck) kwam ik bij Yoany van Superfanfactory terecht. Na een vrijblijvend branding advies gesprek wist ik meteen dat ik met haar wilde werken.

 

 

 

 Heb je verschil gemerkt m.b.t jouw nieuwe “brand” vs je oude brand?

Ik krijg dagelijks complimenten over mijn website en mijn branding. Van mensen die mij kennen krijg ik te horen dat dit 100% Debbie is. En dat was mijn doel.

Wat zijn jouw toekomstplannen (dromen) als ondernemer.

Mijn doel is om minstens zo bekend te worden als Sonja Bakker. Ik hoop zo dat ik Nederland bewust kan maken van de ‘’mindfuck’’ waar we in beland zijn. Je hebt helemaal geen rare diëten of voedingsschema’s nodig om blijvend slank te zijn.
Alle antwoorden die je zoekt zitten gewoon in jou. Mensen moeten het vertrouwen weer terugkrijgen in hun zelf en in hun lichaam.

Stiekem ben ik best trots op mezelf dat ik het allemaal flik als alleenstaande moeder van 28 😉

 

Share This
Start vandaag met je merk!
Plan nu een Brand Discovery call
En ontdek in 30 minuten wat de volgende stap is voor jouw merk!
Ja ik wil een Discovery call
Start vandaag met je merk!
Van onbekend bedrijf naar
Een stap voor stap gids om een merk met impact te bouwen.
Household name
Ja ik wil de gratis gids
100% privacy, ik zal je niet spammen